Průvodce nákupem

postup objednání

Postup objednání

Po dokončení výběru šperku vyplňte a odešlete objednávkový formulář.

Překontrolujeme vámi zadané údaje v objednávce. Akceptujeme pouze korektně vyplněné objednávky.

Zvolte si požadovanou formu platby:

U zásnubních prstenů můžete zvolit platbu „Hotově / Dobírkou“ či „Platba předem online převodem“.

U snubních prstenů lze platbu provést pouze „Platbou předem online převodem“.

„Platba předem online převodem“:

Při volbě této formy platby, lze platební kartou uhradit celkovou částku objednávky. Prvním krokem je zvolení typu platební karty. Následně budete přesměrováni na on-line platební bránu České spořitelny a.s. Následujte jednotlivé kroky až do úspěšného provedení platby. Obratem Vám přijde na uvedený e-mail potvrzení o vložení objednávky do databáze.

Bezpečnost:

Přenos údajů o Vaší platební kartě je zabezpečen šifrovacím protokolem SSL. Pro potvrzení platby musí Váš prohlížeč podporovat Javascript.

Význam polí:

Pro vyvolání nápovědy k daným polím klikněte na otazník u každého pole. Zobrazí se Vám nápověda, jak pole správně vyplnit.

Karta pro platbu:

Brána akceptuje všechny karty VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Karty Maestro bez CVV/CVC nejsou podporovány. Ujistěte se u své banky, že Vaše karta má aktivovanou možnost nákupu na internetu.

Registrovaná platba:

Pokud vám platební brána nabízí možnost uložení platební karty pro další nákupy, můžete využít službu registrované platby. Ta uloží část vašich karetních údajů pro budoucí nákupy u obchodníka.

3-D Secure:

Pokud je Vaše karta zapojena do programu 3-D Secure, můžete být po kliknutí na tlačítko „Zaplatit“ vyzváni k zadání Vašeho 3-D Secure hesla na stránkách vydavatelské banky.

Při neúspěšně provedené platbě budete o této skutečnosti prostřednictvím platební brány informováni, vraťte se zpět na Vaši objednávku a platbu můžete opakovat. Pokud však prohlížeč vypnete, dojde ke ztrátě dat a objednávku bude nutné vyplnit znovu.

Platba „Hotově“:

Při zvolení platby „Hotově“ lze platbu celkové částky provést až při samotném vyzvednutí zakázky v jedné z prodejen BISAKU klenotnictví. Platbu lze provést pouze v hotovosti.

Platba „Dobírkou“:

Při zvolení platby a převzetí dobírkou bude Vaše zakázka odeslána prostřednictví České pošty a.s. formou cenného balíku na udanou adresu. Zboží lze uhradit dopravci pouze v hotovosti. Poštovné a balné jsou vždy zdarma. Každá zásilka je pojištěna a dopravce za zboží ručí. Předáním zboží České poště a.s. k přepravě jsme splnili povinnost zboží dodat.

Z výše uvedených důvodu si vždy při převzetí důkladně překontrolujte neporušenost obalu zásilky. Česká pošta a.s. dodává cenné balíky do 2-3 pracovních dnů na území České republiky, na Slovensko 4-5 pracovních dnů (za nedodržení dodací lhůty ze strany České pošty a.s. neručíme). Doručení zásilky do států EU i mimo ni je možné pouze po předchozí vzájemné domluvě. Tato služba je zpoplatněna.

Při zaslání objednávky na Slovensko zásilku přebírá Slovenská pošta a může dojít k zohlednění ceny objednávky vzhledem aktuálnímu kurzu.

Veškeré formy převzetí a úhrady celkové částky objednávky jsou zcela zdarma (výjimkou je poštovné do států mimo EU).

Ihned po zvolení typu platby a jejím následném uskutečnění v případě „Platby předem online převodem“, obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí vaší objednávky.

Od této chvíle započíná výrobní / dodací lhůta objednávky, která je vždy aktuální k datu provedení objednávky. Může se lišit v závislosti na aktuální zatíženosti výroby. Výjimečně může být dodací lhůta prodloužena naší společností o 7 dnů; o delší dobu může být dodací lhůta prodloužena již jen po dohodě s Vámi (např. v období přetížení výroby apod.). O této skutečnosti bude zákazník včas informován. Věřte, že je i v našem zájmu Vám dodat šperk co nejdříve k oboustranné spokojenosti.

Přibližně v polovině výrobního procesu budete informováni formou emailu naším informačním systémem o stavu Vaší objednávky.

O dokončení zakázky jste opět informováni e-mailem a popřípadě i telefonicky. V návaznosti na  preferovaný způsob převzetí objednávky je Vaše zakázka připravena k vyzvednutí na naší prodejně nebo je odeslána jako cenný balík Českou poštou a.s.

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Vendome s.r.o.
Jánská 12, 602 00 Brno
IČ: 47907401, DIČ: CZ47907401

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně v oddílu C, vložka číslo 9570

Podmínky objednání

  • Smluvní vztah mezi kupujícím (dle údajů vyplněných v objednávce) a prodávajícím BISAKU klenotnictví (VENDOME s.r.o., IČ: 47907401) vzniká na základě odeslání objednávky a zvolení typu platby.
  • Kupující je povinen uvést v objednávce všechny údaje pravdivě. Špatně nebo neúplně zadané informace kupujícím nemohou být později uznány jako důvod k reklamaci. Proto vás prosíme o pečlivé změření a zadání velikosti vašich prstů. Pozdějšími úpravami prstenů mohou vzniknout komplikace. Především s usazením kamenů, povrchovými úpravami apod. U některých modelů (především s osazením kamenů kolem celého obvodu prstenu) není možná jakákoliv úprava velikosti prstenu. 
  • Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu objednaný šperk přesně dle popisu na webových stránkách a dle objednávky vyplněné kupujícím. Šperky jsou označeny puncem Českého puncovního úřadu dle zákona č. 539/92 sb. o puncovnictví a zkoušení drahých kovů. Ke všem šperkům osazeným diamanty (brilianty) dodáváme certifikát o pravosti a kvalitě kamenů (4C), kde je uvedená váha v karátech (ct), typ brusu, čistota a barva diamantu.
  • Objednaný šperk vám je osobně předán či doručen v originální krabičce BISAKU s daňovým dokladem (paragon) na celkovou částku objednaného zboží.

Dodací lhůty

Běžné dodací lhůty na veškeré zboží jsou se pohybují v závislosti na aktuálním zatížením naší dílny. U zásnubních prstenů, které máme většinu skladem v nabízených variantách, je dodací lhůta okolo 5 pracovních dnů.

U snubních prstenů, které pro vás vyrábíme na zakázku, se doba výroby aktuálně pohybuje mezi 5-6 týdny. Výjimečně může být dodací lhůta prodloužena naší společností o 7 dnů; o delší dobu může být dodací lhůta prodloužena již jen po dohodě s Vámi (např. v období přetížení výroby, apod.). O této skutečnosti bude zákazník včas informován. Věřte, že je i v našem zájmu Vám dodat šperk co nejdříve k oboustranné spokojenosti.

Reklamace a záruka

Veškeré šperky zakoupené přes naše webové stránky jsou originálním produktem značky BISAKU a vztahuje se na ně záruka 24 měsíců. Výjimkou jsou snubní prsteny, na které dáváme doživotní záruku.

  • Záruka se vztahuje na vady materiálu a prokazatelné výrobní vady.
  • Záruka se nevztahuje na mechanické poškození (deformaci působením vnější síly), poškození povrchové úpravy (poškrábání) a poškození vzniklé nesprávným používáním výrobku.
  • Záruka také zaniká při jakémkoliv zásahu do zboží třetí osobou. V případě jakéhokoliv požadavku na úpravu či změnu našeho výrobku (zmenšení, leštění, obnovení matování apod.), prosíme navštivte zásadně jen naše prodejny BISAKU KLENOTNICVÍ.
  • Vada vzniklá v důsledku chybně či neúplně zadaných informací zákazníkem v objednávkovém formuláři, se jako důvod reklamace neuznává (upozorňujeme, abyste věnovali měření velikosti Vašich prstů zvýšenou pozornost a pečlivost).

Při uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na adresu naší provozovny a musí být k zásilce se zbožím připojeny Vaše kontaktní údaje, název zboží, popis závady, datum a Váš podpis a dále dodací list, záruční list, doklad o zaplacení. Zároveň uveďte prosím Vaše telefonní číslo a e-mail, abychom Vás mohli pružně a rychle kontaktovat o stavu reklamace. Zboží je možno vrátit také přímo v prodejně společnosti na adrese: BISAKU klenotnictví, Jánská 12, 602 00 Brno.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek, nebude vada zkoumána ani uznána a zboží bude vráceno zpět zákazníkovi na jeho náklady.
Je-li vada odstranitelná, naše společnost vadu odstraní na své náklady v co možná nejkratší době.

Je-li vada neodstranitelná, po domluvě se zákazníkem nabízíme poskytnutí slevy, výměnu vadného zboží za nové nebo za jiný výrobek, popřípadě vrácení peněz formou hotovosti na prodejně či složením předmětné částky na účet uvedený zákazníkem. Naše společnost zajistí vyřízení reklamace v co možná nejkratší době. Vyhrazuje si však právo možnosti využít zákonné 30-ti denní lhůty pro vyřízení reklamace ode dne přijetí. Záruční doba je prodloužena o dobu reklamačního řízení.
 

Odstoupení od kupní smlouvy

Zboží vyrobené na zakázku nelze vrátit, lze je reklamovat z důvodu výrobních vad dle záruk poskytovaných u jednotlivých druhů výrobků.
 

Ochrana osobních údajů

I.

Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je VENDOME s.r.o. IČ: 4790740 se sídlem Jánská 12, 602 00, Brno, Česká republika (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou:
  • adresa: VENDOME s.r.o., Jánská 12, 602 00, Brno, Česká republika
  • email: bisaku@bisaku.cz
  • telefon: +420 777 735 314
  1. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  2. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

II.

Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy. 

 

III.

Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je 
  • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
  • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
  • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  1. Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. 
  1. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. 

 

IV.

Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje 
  • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). 
  • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 5 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu. 
  1. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže. 

 

V.

Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  1. Příjemci osobních údajů jsou osoby 
  • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, 
  • zajišťující služby provozování e-shopu (bisaku.cz) a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
  • zajišťující marketingové služby.
  1. Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.  

 

VI.

Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
  • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, 
  • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. 
  • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. 
  • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a 
  • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. 
  • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek. 
  1. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

 

VII.

Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

 

VIII.

Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 25.5.2018.